facebook....

Visst är denna sida helt underbar ibland när man hittar gamla vänner och tar upp kontakten men det finns ju alltid en baksida med den oxå... visst vissa lägger ut hela sitt liv och vad  dom dricker, äter, går,står, hittar, finner och allt som går att statusuppdatera om.... men om man mår bättre av det så är det väl okey.... men det var inte detta jag ser som det negativa...

det är alla ryktesspridningarna!!!

visst jag gjorde en liten ändring på min sida igår om uppdatering av relationsstatus. Med en gång så ramlade det in en massa frågor om vem jag hade träffat och om hur länge... även idag när jag var på jobbet så kom det fram en vän som direkt frågade om jag hade träffat.....
Grejen var att jag ändrade från "singel" till "det är komplicerat"...... och då tar folk för givet att jag har hittat någon och att det är lite knakande i fogarna redan.... så snart går väl rykterna om att jag snart dumpar min brud för att hitta någon annan.... man vet ju hur rykterna ändrar sig under tidens lopp....

Inte för  att jag skrev vad som var komplicerat.. var det singellivet komplicerat eller var det komplicerat att hålla sig singel eller är det bara komplicerat? ja det var ju frågan.... dock finns det inget vettigt svar på den för jag lever som en lycklig singel och är nöjd med tillvaron.....

nä någongång ska jag nog se hur långt det kan gå med ett litet inlägg på fejjan..... tror dock att konsekvenserna blir förödande.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback