hur ska jag reagera?

Ni som känner mig vet att jag hade en vän som jag stod upp för oavsett vad folk sa om henne men efter ca 5 år så gick vi skiljda vägar... inget jag kommer gå in på här i detalj... men....

De som inte vet att denna vän inte var så omtyckt runt om i stockholm och det gick mer än ett rykte om henne... dock fanns jag alltid där för att försvara henne även om jag senare fick reda på att jag inte visste sanningen om henne... Men alla har sina hemligheter och dom har man även rätt till..

Men förra sommaren skiljdes vi som ovänner och det var ju himla tråkigt men jag stängde den boken för att lägga den på hyllan.. vissa böcker glömmer man bort och vissa slänger man även.. denna bok ligger i bokhyllan och jag kommer aldrig läsa av den igen.. bara komma ihåg de bra delarna...

men när jag nästan var på väg för att åka till stan idag så ringer ett nummer från danmark...
det enda jag hinner tänka är att det finns två personer där som har mitt nummer.. och en av dom var min dåvarande vän.. ren chock kan jag väl säga för att jag inte trodde att hon skulle höra av sig.. men jag tror jag fick ännu en chock när samtalet fortsatte och jag kan väl säga att jag inte gillade den utvecklingen....

Ringdes detta samtal för att få reda på rykten elller var det för att bli vän igen.. eller var det för att ha någonstans att sova när priden börjar närma sig???

Nä jag ska inte spekulera i detta något mer eftersom jag tror jag inte kommer gilla svaret jag kommer fram till.. så jag låter denna bok förbli stängd....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback