en andra hälft?

jag kan börja med att säga att jag som alla vet älskar mitt liv just nu men när jag satt här ikväll och var ledig en kväll (ovanligt) så kände jag att jag alltid på min lediga tid försöker att fixa och trixa så mitt hem ser bättre ut.. självklart är det så skönt att känna att man kan fixa saker själv och att det blir snyggt men nu kom tanken...
- hade det inte varit skönt att fixa för någon oxå? att någon annan skulle uppskatta det man bygger för hemmet?

jo visst, nu har jag passerat den där gränsen över vad som är singel och desperat till att man har hittat sig själv och kan dela med sig till någon annnan.. annars hade detta inlägg varit väldigt onödigt....

känner mig redo för att träffa någon som  kan få mig att känna en samhörighet.... men må inte tro att jag e desperat för det lovar jag, det är jag inte!!!!
inte vem som helst kommer komma in i mitt liv igen....specifikationer krävs för att jag ens ska tänka på saken.....
hjärna, trohet, underbar och gärna med något som får mig att falla pladask!!!
annars kan det det vara....
åååå... sen gärna kunna munfightas på ett rätt så högre stadie.. så jag undanbeder mig alla som använder sig av ZZZZZZ i sina meningar och även de som drar ut orden tills dom har tappat meningen....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback