turista i borås

Eftersom det blev en väldigt spontanresa till borås med massa tråkigheter så insåg vi att vi måste få något annat att tänka på en stund så jag, syster och Lisa slänger oss i bilen för att hitta änglagårdshuset..... i brist på annat så att säga... eller så kan man oxå säga att det inte finns så mycket att göra i borås.....

men även om vi är uppvuxna där så lyckades vi inte hitta det men vi hittade en massa andra saker! Dock hittade vi ett av husen och det var dom gamla gubbarnas hus.... litet sött nergånget hus... det tog oss bara ca 2 timmar!

fast även om vi bara hittade det här så hade vi sjukt kul!
vi hann med att jaga lite kanadagäss vid sjön tolken.... om min syster hade lyckats filma så hade ni nog undrat hur funtade vi är.. och jag lovar, det e inte mycket vett hos mig och lisa... dock var gässen snabbare än oss!
Sen hittade jag en katt jag försökte kidnappa men jag vet inte varför men den kände inte för att hoppa in i bilen där det satt tre okända brudar som försökte locka den med co-cos och öl.. hmmm....
Lisa fick dock ett gäng kåtslag eftersom hon har tydligen en böjelse som inte jag visste om! hon går igång på traktorer!! och jag lovar.. det finns en jäkla massa traktorer i borås!! har jag sagt att hon inte är speciellt normal?? ;)

Eller jag kanske inte ska outa henne för mycket för mitt på motorvägen skriker jag att syster ska stanna!!!
- jag ser en hel tomtearmé!!!!!
vid motorvägskanten vid ett kärr så står det en massa hustomtar!!! där har vi väl min lilla böjelser.. jag älskar hustomtar och jag döper dom gärna.. favoriten hemma heter egon... men eftersom alla vet att de är skygga varelser så dom gärna inte visar sig för människor så kunde jag inte få en bild på dom ( det hade inget med att göra att vi var mitt på en motorväg )

Vi avslutar vår turisttripp med att hitta ett huvud mitt i viskan! undar om boråsare verkligen vet vad konst är eftersom huvud i vatten och en 10 meters stor pinnocio är inget jag ser som konst

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback