Är detta krigets början?

Helt otroligt, oslo har blivit drabbat av terrorism!
Vi svenskar hade tur eftersom när bilbomberna som skulle utlösas i centrala stockholm var felkonstruerade så det blev ingen tragedi. Men tragedin kom till oslo istället...

Jag hoppas att norge kommer att svara på detta hot och våld med hårdhandskarna och visar att vi i norden inte godkänner detta beteende! Norge har mitt fulla stöd om de vill gå i krig mot terorristerna och jag kommer göra det jag kan för att hjälpa till.

Nu får vi fan sluta att bara hålla käften och bara ta detta beteende! hoppas någon i norden har stake nog att sätta stopp för detta som håller på att hända i våra nordiska länder!

Nu får det vara slut att låta oss hunsas av terorrister som kommer hit och när de inte får sin vilja igenom så blir det helt galna! se bara hur det gick när en jävla liten teckning av Allah kom ut i media.... Då jävlar skulle alla fundamentalister få en ursäkt och reportens huvud på ett fat! och det gav danmark dom bara för att behålla friden....
Sverige är fasen inte mycket bättre! vad gjorde vi när de misslyckade bombningarna hände? INGENTING!!!!!!

Är det här tacken när vi i norden har hjälpt flyktingar i generationer och bistånd utöver våra egna tillgångar? vi har öppnat våra länder för människor som lever i dessa länder som terorristerna kommer ifrån, va gav dom land, mat, bidrag och jobb.... är det här tacken??

Nu hoppas jag att vi säger ifrån!!!! Annars kommer terorristerna ta över och det kommer bara resultera i en sak... KRIG.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback