hittat en ny hobby

Eftersom jag är en sån som älskar att ha mycket att göra mest hela tiden så räcker det inte med 1 heltidsjobb utan jag även har 2 extrajobb och även studerar halvtid på högskola... känns lite mycket ibland men jag gillar det... visst ibland blir det lite mycket ibland men nu har jag hittat ännu ett ämne som jag helt enkelt älskar!!!

Jag studerar kriminologi i vanliga fall men nu har jag fått upp ögonen för psykologi.. går en mindre kurs inom detta ämne och det var länge sen jag fick ett sådant intresse för det... kanske har att göra med att jag älskar att läsa människor och jag träffar väldigt mycket människor både i jobb och fritid..
Finns det något mer intressant än att kunna läsa av människor och deras beteende?
Om inte annat så kanske man kan undvika att ta in fel människor i sitt liv och det kan verkligen vara till en stor fördel.....

om inte annat så älskar jag att mindfucka folk... ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandie

haha... mindfucka ja... vem fan gör inte det ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback