när tar det slut???

trodde verkligen att en person hade förstått att jag inte ville ha med henne och göra... eller vänta nu... det trodde jag inte heller eftersom hon kommer till mitt jobb i tid och otid... men eftersom jag har jobbat i samma dörr i över 4 månader och förra helgen så kom hon och såg att jag jobbade där och nu kom hon igen... man börjar fundera över en viss IQ......

när jag säger att jag inte vill ha med henne att göra.. kan hon inte förstå det då?
inte nog med att hon försöker en gång att ta tag i mig... utan två!!!
låt mig vara är nog ingenting som finns i henne vokabulär verkar det tyvärr som....

men gränsen gick hos mig när hon försökte få mig arg genom att dra upp ett gammalt ex och att få mig så arg så jag skulle använda våld mot henne... alltså seriöst... skulle aldrig falla mig in!!!!

Tack och lov så hade jag en underbar kollega bredvid mig idag som höll ställningarna.... tack C....

att aldrig ta det privata till jobbet har funkat för mig nästan hela tiden men idag orkade jag verkligen inte.... tur att man  sa att "-visst du får en cigg på dig att förklara vad du vill igentligen" sen gick jag in och jag hoppas att aldrig detta kommer upprepa sig.. så EX, ragg, eller något annat..... kolla med mig om jag vill att ni ska komma till mitt jobb!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback