hur svårt ska det va?

jag tror jag spricker! jag spricker av att ha innestående kärlek att ge och jag vet vem jag vill ge det till men den personen är inte mottaglig nu! Sen att jag har fått mina psykbryt dom senaste dagarna... fast det har jag nog mig själv att skylla....

första dagen umgicks jag med grannens ungar... 5 stycken... och jag vill inget annat än att ha barn... det var ju hur mysigt som helst fast sen kom nästa gamla granne och gav mig en riktig käftsmäll.... vi stod och pratade motorcyklar och jag fick kommentaren -ja men du har ju inga barn eller hur?... den var rolig att höra... eller inte.....

sen satte jag mig och kände att jag behövde träffa lite vänner... vad resultera det i? jo att jag sitter själv singel med 4 par.... visst vi hade riktigt kul men eftersom jag inte är där dom är så kände jag så fort dom gick att jag var sjukt ensam.... jobbigt......

men åter till den som jag vill ge allt till... hon vet om det och jag skriver det lite då och då till henne men jag sitter fortfarande i en ovisshet som tror tar livet av mig.... så sjukt jobbigt... fast hon är värd att vänta på så vem vet... om kanske 8 till så kommer hon fram till att jag är den bästa man kan träffa..... fast jag hoppas mer på att hon inser det i morgon......

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback