fejjan eller blogg?

var över hos dom trevliga grannarna igår och så kom vi in på samtalsämnet om man ska ha fejjan och blogg och dyl när man blir seriös med någon..
det resulterade i en väldigt hetsk pratstund men jag vet inte om vi kom fram till något faktiskt....

fast det fick mig att tänka lite.... jag vet ju att fejjan har startat onödiga bråk eftersom vissa skriver ju vad som helst på fejjan och det är alltid en massa ex och gamla flörtar som man har på sin vänlista... så jag skulle nog säga att fejjan är en dålig kombination med förhållande... om man träffar någon som är lite svartsjuk eller som sitter framför fejjan varje vaken minut..
Fast sen om man har tilltro till den man är tillsammans med ska ju inte fejjan vara ett problem.... så länge man inte behöver boka tid med personen bara för att man kanske kräver mer uppmärksamhet än den som läggs på fejjan...?
blogg... hmm... ja jag kan väl säga som så att jag inte uppskattade när jag hamnade på en blogg med bilder och allt var och varannan sekund.... så jag skulle inte skriva om mitt privatliv....

Fast jag kan nog skriva rätt så privata saker ibland på bloggen.... dock är det bara mina känslor..... Men att lägga ut namn och bild!!!
Fast... igen..... jag blev påhoppad i dagarna över något jag hade skrivit innan... men som sagt, det är mina känslor och dom kommer jag stå fast vid.... visst man kan ha åsikter om det jag skriver men inte kräva saker och ting.....  men självklart kommer jag outa någon med namn eller bild........

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback