hoppet är det sista som lämnar.....

jo tjena! det kan man lugnt säga.... oftast går det över all sunt förnuft, smarta samtal och en självinsikt.... nä man fortsätter hoppas.... fast det kanske är lite över vad man hoppas på oxå.....?

Nä nu gör jag en realitycheck på mig själv och slutar hoppas på sådana saker som inte är värt att hoppas på... för det kommer ändå aldrig inträffa!

kände att jag lät väldigt bitter just nu... och JA, jag är lite bitter just nu... men det går över.. ska bara få tanken att lägga sig lite.

Men nu har jag bara ett hopp som jag inte kommer lämna och det är över mig själv.. jag kommer lyckas med allt jag tar för mig och jäkligt bra dessutom...

Se, det känns bättre redan nu... hoppet som har hållt i sig i flera år är över... eller typ... okey jag ljuger litegrann... men snart kommer även det försvinna....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback