kom på mig själv.....

Eftersom jag inte har lyckats sova så mycket de senaste dagarna så har jag sysselsatt mig med lite strunt och att surfa runt har varit en del av detta... men jag kom på mig själv att jag kollade på hus och verkligen kollade budget och allt! Visst jag älskar mitt lilla "radhus" jag bor idag i men jag vill nog ha ett hus ändå....
Fast är det  överdrivet att köpa ett hus som singel?
Kanske borde lägga dom planerna på hyllan en stund och bara ta dom resor jag ska göra och allt det där innan?

Eller så är det att den här veckans händelser fick mig att inse att jag inte vill fastna själv och ensam... Vänner har jag men dom har sina älskade som dom delar sitt liv med... är det här min klocka att jag är redo på att satsa på något som är riktigt seriöst?
Visst jag älskar mitt liv som det är just nu och jag har många planer framöver... Men det kanske inte ska hindra mig till att träffa någon som vill dela  mitt liv som det är?

ähh... jag vet inte... jag lever som jag gör ett tag till och ser vad som händer...

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback