Sista inläggets uppdatering

jag tror verkligen att alla börjar få vårkänslor för det händer något skumt med personer..
på 2 dagar har 4 personer hört av sig... personer jag inte har pratat med, sagt upp bekantskapen med, eller helt enkelt som föregående, växt ifrån...
Fast även om detta är lite skumt så ser jag det som att det kan vara något positivt även...

Så nu finns det bara en person kvar från mitt liv som skulle kunna höra av sig och jag hoppas inte, jag hoppas, jag hoppas inte att hon kommer göra det... fast då vet jag att jag kommer hamna på 0 igen och det vill jag inte.... men jag tror jag var rätt så tydlig med vad jag ville sista gången vi hade kontakt och hon vet att hon skulle rasera hela min tillvaro om hon kommer in i mitt liv igen... Okey det där kanske lät  lite argt men det var inte så jag menade eftersom jag älskar att ha henne i mitt liv.... dock lite för mycket... och det vet hon om oxå... så jag hoppas att hon håller sig borta för min skull.....

Men vem vet.... hon kanske ramlar in på jobbet med sitt charmiga leende och underbara personlighet och drar mattan under mina fötter igen..... som har hänt en gång för mycket...

Nä nu ska jag nog inte spekulera för det tjänar ingenting till så jag lever som jag gör och så får vi se vad som händer härnäst ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback