hysteriadag.....

Ja den här dagen kan man sammanfatta att jag har fått alldeles för mycket sömn!
Har gått runt och gått min kollega på nerverna eftersom jag inte kunde sitta still även om det inte
hände något på jobbet.. men det hindrade inte mig att gå runt som en duracell-kanin!
Fast jag måste säga att man har fått sina skrattattacker så som när kollegan missade en liten vägg när vi var upptagna att prata med en tjej.... hoppsan så att säga! ;)

Men jag har inte alls haft lust med det jag måste göra... plugga.. har nog dragit alla ursäkter som helst för att undvika mina böcker idag... kan det ha med att jag känner att huvudet och tankarna goes bananaz??
Så mycket att tänka på och väntar på en viss persons beslut... men jag kommer inte ge mig... ska inte höra av mig fören jag får svaret....

Så nu sysselsätter jag mig med allt och lite till för att inte behöva tänka så mycket på detta... och bokar upp mig! visst att kollegan insåg att en pigg jag är otroligt energikrävande så han tyckte att jag skulle fixa lite mer jobb... sagt och gjort, då tog vi ett extrapass på krogen i morgon....

Så sysselsättningen är ett faktum.... allt för att inte behöva analysera och tänka på dom där framtidsförödande tankarna.. men jag måste erkänna att jag lyckas rätt så bra ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback