händelserik vecka...

jo den här veckan har nog tagit den mesta musten av mig som jag hade i kroppen....
Inte nog med att man fick dras med ett dödsfall i familjen och allt som det innebar utan
även att man fått vara psykolog, kärleksförmedlare, politisk korrekt, dyngrak, hotellägare och lite till men nu känns det som att det kommer bli en liten fight mellan mig och vissa mindre värda människor i mitt liv....

ja ja... det vissa borde tänka på är att städa ur sin egna jävla garderob innan dom kastar sten i glashus.. för det kan resultera i att det är glas inte bara i garderoben utan även ända in på underkläderna!!
Det finns vissa saker som finns i hjärnarkivet som somliga inte vill att det kommer ut så då kanske man borde tänka sig för innan man begår förtal mot denna person..... eller kanske är det en tanke som  är för svår för att tänka?

men men... sista dagarna har varit helt okey!! jag menar... vem klagar på att sitta på polishögskolan å dricka kaffe halva dagarna i solen och spana på dom små liven som springer runt där i sina uniformer och bara är allmänt snygga ;) fast där e det nog mest se men inte röra... eller röra..... jag vill nog inte röra någon för det går ju bara åt helvete med sånt.. så jag håller mig lycklig och orörd ett tag till ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Loou

Rörde vi till det senast?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback