3 April... det är ett datum jag aldrig kommer glömma

Jag är otroligt dålig på datum, om det inte stod på mitt körkort när jag själv fyllde år hade
jag säkert glömt bort det.. men den här dagen kommer jag alltid komma ihåg...

Idag fyller en person år som jag hade kunnat offra mitt liv för,
en person som det nästan smärtar att höra dennes namn.
aldrig kommer flyttas från mitt hjärta...
hon har sin plats där och det är en vip-hörna....

Fast tyvärr kommer jag aldrig igen kunna skicka ett grattis,
aldrig mer ringa för att höra hur hon mår
bara skänka henne en tanke om att det är hennes dag idag....

Grattis på födelsedagen.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback