dödlig förkylning och tjackpundare

Ja den här dagen kunde ju ha börjat bättre måste jag säga, inte nog att man vaknade själv och alldeles för sent så märker man efter första andetaget att jag e så sjuk så jag tror jag ska avlida!! okey, jag erkänner, jag är som en hel karl när jag blir sjuk! fast seriöst, jag är nästan så sjuk så jag kan nog avlida av det!

Men men.. det var bara att gå upp innan tuppen å pallra sig till jobbet och se fram mot en underbar dag på söders höjder! tills när man skulle ta mot en liten snattare när hon skulle ut från en butik med en liten parfym som hon råkade glömma betala...

Jag tror helt ärligt att hon inte tyckte om mig, eller så var hon bara kvinnohatare, vad vet jag men det jag vet är att så fort jag börjar prata med henne så blir kärringen helt jävla rabiat!!
Där trodde man i sin naiva tro att hon fint skulle ta det lugnt men det resulterar istället i att hon börjar sparka mig och hota med både det ena och det tredje!! jag måste ju villigt erkänna att hon hade en livlig fantasi när det kommer till hämnder.. några lät ju riktigt uppfinningsrika!
men men.. det hon inte tänkte på var att polisen råkade åka förbi och ser att en vakt blir sparkad på så då blev det en tvärvändning och sen ramlar det ut 4 poliser som kom  till undsättning....
fast till denna dams förtret så var det 3 kvinnliga poliser och eftersom hon troligtvis var kvinnohatare så kan man väl säga att det inte blev hennes dag!

men men... ca 10 min brottning och bojning både ´på händer å fötter så bar det av till polisen... där damen lyckas rasera 2 celler genom att dra sönder inredning och mattor.. fick även tag i lister som hon fantiserade ihop om att det var ak47:er.... tror verkligen inte det var hennes dag....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback