Kan detta vara en trisslott? plötsligt händer det?

När man sänker sina krav så höjs dom fick jag fint höra av en vän igår
men kan det vara så?
Måste säga att det gav ett litet pirr om inte annat och man undrar när det blir
igen...
Blev helt klart tagen av denna person, sättet, personligheten, utstrålningen, rösten
detta är en person som jag vill lära känna mer....

Men den här gången så kommer jag inte spela något spel, bara vara rak och vara den person
som alla mina vänner uppskattar...Inga spel med vem som ska höra av sig först eller kolla klockan så det inte går för kort tid mellan meddelanden. Om jag har något jag vill säga, även om det bara är ett hej så kommer jag göra det... låt det bära eller brista!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback