Komplimang?

Idag fick jag nog den mest underbara komplimangen av en vän som man kan få..
även om hon satte en personlig prägel på den...

Hon är ett underbart bollplank när det gäller allt men man måste vara medveten om att man får ett absurt, rakt svar med en liten touch av fula ord och långa meningar men det är skönt att man vet att det är ärlighet som kommer.
Hon har verkligen funnits där när jag har mått som sämst och fått mig att skratta så jag får kramp mer än en gång och hon vet verkligen när det är något som inte stämmer... eller när något stämmer :)

men när jag var i full fart och berättade om lite saker i mitt liv och ni vet såna tjejsaker som klädesval eller hur man ska bete sig så slänger hon ur sig:
" Vet inte du hur underbart vacker du är när du är dig helt själv? när du sitter uppflugen på köksbänken med dina baggy och ser nyvaken ut med kaffet i handen? Å försöker fiska dig när du vet att du inte kan, så som jag kan! när du bara är dig själv genom att flumma iväg i tankar och tal å pratar om allt och ingenting? du skall alltid bara vara dig själv och ingen annan, att du ena sekunden kan bete dig som en galen tonåring och andra sekunden vara helt vuxen i beteende? Att du bara är dig själv kan charma det mesta och dom som inte ser dig då är helt slut i huvudet"

Hon vet verkligen när man behöver höra något sånt ;)

Sen att hon fick mig att kikna av skratt genom att gå lös med kinesisk dialekt och runda ord.... underbara människa :)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback