Långholmen.... gillas ;)

Denna söndag var  verkligen efterlängtad!
För det första var det en ledig dag som jag verkligen såg fram mot för jag hade verkligen inte gjort några planer... men när jag slog upp dom gröna så fanns det ett trevligt förslag i luren.

Så det var bara att vakna och fixa lite kaffe, sätta sig ute på uteplatsen för att njuta av dagen, solen och den kommande dagen.
Vidare in till stan för att möta upp E och efter en mysig fika så bar det av till Långholmen...  det är verkligen en mysig stadsdel måste jag säga.. eller var  det sällskapet som gjorde det mesta kanske?

På väldigt länge kunde jag känna ett lugn som kom över mig som en het vindbris mot mitt ansikte,
bara få njuta av livet och samtalet, känna att man inte är stressad till något... underbart!

Sen var det bara att ta sig hem igen och bara njuta av lugnet...

Jäklar va skönt det är att vara ledig!!
Det ska jag fortsätta med.... alltså att vara ledig ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback