egoist?

jag måste verkligen bli lite mer egoistisk!!!
eftersom jag har pratat med många vänner dom senaste dagarna och alla säger samma sak.... -du ger för mycket av dig själv för fort... du är verkligen allt eller inget.... och du blir nästan alltid sårad då....
Så jag kanske inte ska sätta den jag träffar i första rummet utan att jag sätter mig själv där på en stor jävla kungatron istället?
Att alltid anpassa sig efter andra och glömma bort sig själv är inte helt okey...
men jag är ju sån som person.... jag prioriterar att hämta den som ringer på natten hellre än att inse att jag behöver dom där timmarnas sömn.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback