Bitterheten har tagit över det här dygnet...

Det är nästan komiskt hur lång min stubin är och när den väl är slut så jäklar vad arg jag blir... inte nog för att jag får ett utbrott pga av det  föregående inlägget ang mina kärringar till kollegor... fast jag måste säga att det finns bra kollegor oxå men just idag så var det inte många som kom över den kanten....

Sen kommer vi till det där som kallas kvinnor!!!!
vilket jäkla släkte!!!

Nä nu ska jag bara jobba, träna och plugga så jag är fit till sommaren när jag ska ha min långsemester på mc.n..
Känner verkligen inte för att bli sårad igen och nu kommer jag göra allt för att inte bli det!
Visst jag är en obotilig romantiker men att tro att den rätta kommer ramla in på jobbet eller dylikt är nästan bara patetiskt tänkande.. så jag avsäger mig allt som har med kvinnor att göra och bara tänka på mig själv....
Orkar inte med en dramqueen, player, en förvirrad kvinna.... orkar verkligen inte....

Förlåt men jag e grymt bitter idag..... ibland måste man ha såna dagar oxå... i morgon kommer jag nog vara mycket gladare för då kommer min efterlängtade MC och sen så är jag nästan ledig ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback