Bort med det gamla...

Efter mycket tankar så fick jag äntligen arslet ur vagnen igår för att lämna
x.ets saker som hon inte har hämtat även om det har gått ett halvår nästintill...
Dock så tänkte jag inte på att när jag var ute hos hennes föräldrar sist så var det ljust och
sommar så det gick ju inte riktigt som planerat...
det tog över 2 timmar att hitta det där jävla huset och hur många skrattattacker hade vi inte i
bilen medans?? för många !!!
Dock vet jag inte varför jag är så snäll men det har väl med att göra att jag är sån av naturen...
För ett tack kommer jag inte få... högst mer troligt en lögn över att jag har lovat att jag skulle lämna
sakerna för flera månader sen.. jo jo... hon skulle hämta dom själv. varför skulle jag lova något sånt
när inte ens hon har samvete nog att kunna betala tillbaka det hon är skyldig?
Men nu är den saken ur världen och jag har verkligen fått bort allt som har med henne att göra
detta är något jag måste göra för att kunna gå vidare.....

Sen finns det dock vissa saker som man inte kan påverka...
Det finns vissa människor som kan lämna stora avtryck hos en utan att man själv vill kanske och
dom tassavtrycken går inte att få bort oavsett hur hårt man än gnuggar....
Detta gäller dock inte x-kexet.....
Det var någon annan jag syftade på här.. helt i en annan mening......
Detta insåg jag idag när jag hörde dennes namn som jag inte har gjort på väldigt länge... jobbigt!!

Men men... nu tar jag mig vidare och utmanar mina egna moralkakor å ser vart dom kan leda mig...
Får väl se vad miss har att erbjuda... Eller vad jag har att erbjuda kanske.....
Men men... jag har ingen brådska.... Jag menar, jag är ju fullbokad under hela Mars!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback