En bättre mycket att göra dag...

Jag måste villigt erkänna att jag var riktigt nere igår men det löser jag med
ett givande koncept som jag alltid tar till....
Jag tar mig en funderarstund....
Man kommer fram till så mycket om man verkligen ger tankarna en chans att
gå loss genom att bara snurra runt.

Nu har min lilla älskling äntligen kommit iallafall, min efterlängtade MC så nu
blir det att planera min resa som skall göras i sommar....
Det kommer bara vara jag, mc och vägen igenom Europa.
Denna resa kommer vara en liten förresa inför den riktiga resan jag vill göra året efter,
det är att åka mc genom hela ryssland och vidare till kina och därefter genom asiens länder.
Men den resan hoppas jag dock på att jag får med mig någon på.....
Kanske inte är det säkraste att låta mig åka själv, minibimbo som jag är ;)

Sen var det bara att ta tag i alla måsten som man har lagt åt sidan lite för länge..
tvätta, städa, rensa papper och lite smått å gott....
överväger kraftigt att anställa en liten polack eller dyl som kommer å städar åt mig
för det är verkligen inget kul måste... suck!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback