Ett sms kan säga så mycket

Igår fick jag helt oväntat ett sms på kvällen av en person som fanns i mitt liv under en kort period.
Rättare sagt, fram till att jag gjorde ett sådant rungande fel val över partner så det stod härliga till!
Detta var något dock som jag förstod väldigt snabbt men inget att göra åt saken så att säga....

Men tack å lov så har jag börjat få kontakt med henne igen och det måste jag säga är kul för hon är en väldigt glad, trevlig, omtänksam person...

Det visade hon verkligen genom det smset som hon skickade mig på kvällskvisten igår....

Även om det är en hel del folk som läser min blogg så är det inte många som kommenterar men hon gjorde genom sådana ord så jag nästan fick tårar i ögonen...
att en person som inte känner mig helt och hållet kan skriva sådana fina ord som hon säger är sanningen är helt enastående.
Något var att jag skulle vara mig själv för att det är många som uppskattar den personen...
Självklart vill jag vara mig själv men det är otroligt skönt att höra ibland faktiskt.
Jag tänker inte gå in på detalj vad det stod men det var otroligt vackra ord och det fick mig att känna mig mycket bättre.... så ett sms kan göra så mycket!
tycker det borde vara fler människor som tänker på det ibland.....



Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback