Från total styrka till....

Jag kommer inte ihåg sist jag kände mig genuint ledsen...
Visst har jag varit ledsen för många saker
visst har mycket fått mig att gråta
men idag känner jag verkligen en total uppgivenhet som jag inte känner igen

Vill bara lägga mig under täcket å gråta tills jag somnar

Det har nog inte med någon speciell att göra
det har nog bara med att jag har fått för många motgångar på kort tid

människor som jag trodde var vänner har bedragit mig
människor som jag trodde det fanns något med har lekt med mig
människor som jag har ställt upp för har gett mig en kniv i ryggen
människor som jag älskar har jag fått ta bort ur mitt liv

känner mig hjälplös, oälskad och allmänt bortspolad

Vill ge så mycket men jag har ingen att ge det till
jag vill uppleva så mycket men jag har ingen tid
jag vill känna så mycket men det finns inget att känna

Jag känner mig misslyckad utan att veta varför
jag känner att målet i livet inte är något jag kommer över linjen till
Jag känner att jag börjar bli för gammal för att skaffa familj
jag börjar få riktig panik för framtiden
jag är verkligen inte nöjd med mitt yttres förändringar

Jag har alltid varit så stark i hela mig själv
har alltid varit en stöttepelare för dom runt mig
jag har alltid varit den som ställer upp
jag har alltid varit den som släpper allt för mina kära
Jag har alltid tagit hand om mig själv

Vad händer?

Känner att jag håller på att bryta ihop och jag får inget stop på mina tankar
vet inte ut eller in
men jag vet att jag måste komma på mina egna fötter igen
Jag vill inte känna så här
jag har ju allt man kan önska sig

jag har ingen rätt att klaga på mitt situation
men det känns som att jag är bambi på hal is
jag vill få på mig skridskorna nu så jag inte ramlar

känner att jag får ta så mycket skit
skit som inte ens är jag som har orsakat
är jag verkligen värd det?

Nä jag måste ta mig upp ur den här soppan nu!
vill må som jag oftast gör
med ett leende på läpparna
alltid med en rapp kommentar att slänga fram

fast just nu har jag bara stängt av telefonen
jag har raderat nästan alla från en viss "vänsida"
Jag har raderat allt som har med dåtiden att göra
dåtid som började för några timmar sen

Nä skärp till mig själv nu!!!
så här ska inte Onnozel må....
det är inte rätt i världsordningen.....

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Anonym

men då....

jag önskar jag kunde hålla om dig..

ge dig styrka...

men jag är en av dom du har avpolitiserat...

du är en speciell kvinna

och jag vet att du kommer komma på fötter....


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback