Härliga fredag!

Ja igår var det fredag och då var det äntligen den efterlängtade middagen som jag har längtat efter
så länge!!! Med bästa vännerna som jag allt för sällan träffar på vår favoritrestaurang.
God mat, trevligt sällskap och glasen välfyllda.. kan det bli bättre?
Hysteriskt roligt och jag kan ju säga att vi inte är så normala någonstans.. samtalen gick från barn till
katter, till hippies till andra saker som jag utelämnar här ;)

Måste faktist säga att jag har ett underbart liv ändå. Underbara vänner och hälsan är på topp....
Eller att jag är sönderstressad och jobbar mot den där underbara hårda väggen är en annan sak...
Men på något konstigt sätt så gillas tillvaron...

Dock hann man ju med en liten lunch även... mycket trevligt med trevligt sällskap....
borde nog kidnappa för lunch oftare ;)

Å i morgon blir det vinmys hemma hos mig... trevligt trevligt ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback