Hur söker man semester?

Alltså jag har alltid varit den som vet lite om väldigt mycket.
Vissa saker har jag även fördjupat mig i men jag fick mig nästan en liten chock nu när jag skulle fylla i en semesteransökan över sommarens semester!
Jag har inte fyllt i en sån på minst 5 år!!
Visst det är verkligen på tiden att jag tar semester men när jag satt där med papperna så visste jag inte alls när jag skulle ta den.
Eller rättare sagt, när ska man ta den och måste man göra sina planer efter sin ansökan nu?
Måste säga att det var mycket lättare när man gick i skolan, då var det ju bara att se fram mot sommarlovet och sen var det avklarat.... Men men... nu har jag nog fått ihop det och jag  hoppas att det blir bra det där...

För denna sommar kommer jag verkligen bara njuta av tillvaron med att åka ut i europa med mc, lära mig surfa, fallskärm, hälsa på alla vänner runt om i landet och utanför och sånt, leva livet på stranden, och grillfester var och varannan dag hemma hos mig :)

Nu måste jag även  få in att jag var ute och åt med en vän igår...
Det finns vissa som jag träffar lite då och då å alla dom sätter sina spår hos en.
Denna vän måste jag säga att jag verkligen trivs med!!
hoppas att hon kommer finnas kvar i mitt liv väldigt länge....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback