Ja söders höjder dementerar inte fördomarna

Så där ja! nu var det bekräftat, söder består av flator, bögar, konstnärer, femenister och pundare..
Jag ser dom varje dag på jobbet och idag fick även en pundare smaka backen....
Efter att han har fått in en klocka på en kollega i ett annat bolag så tar jag och kollegan tag i denne...
Förstår inte hur folk kan göra så mot sig själva?
blandmissbrukare som slår små väktare???
sen så ifrågarsätter han varför vi är så arga och hårdhänta.... hmmm....

kan det vara för att han slår väktare och sen så försöker ge sig på oss efteråt?
eller var det de att vi hittade både sprutor, mejslar och knivar på honom?

ja man får se det som att en idiot mindre på gatorna om inte annat...

suck för söder... det e nästan så jag skulle vilja säga - tacka vet jag barnvagnshysteriska kungsholmen ;)

Men som sagt, vad hade jag förväntat mig när jag tar ett jobb som lagens hand på söder?
En massa gull med söta kanelbullestanter eller?
nä här pratar vi stötig attityd av palestineförsedda dreadsdrägg och femenister som har så fullt upp med att vara anti karlar så dom glömmer bort att vara kvinnor.....
eller som sagt, härliga, dräggliga, dryga missbrukare.... underbara söder.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback