Ny bloggsida

Tjo!!

Efter mycket övervägande så lägger jag ner min gamla blogg och börjar med denna istället... detta finns det många anledningar till och eftersom jag mer än gärna delar med mig av mig själv så ska jag dra det kortfattat.....

Vissa människor ska inte veta vilken sida jag har!!!

Sen att jag tänkte förnya mig och köra lite mer undercover här inne.. se hur länge man lyckas med det ;)

Men kort å gott om mig.... Bitter flata med en jävla humor och humör oxå för den delen... Om jag skulle förklara mig själv så skulle jag säga enastående, om man frågar andra så skulle dom nog hålla med.. men jag tänker dock inte fråga någon annan för jag vet att jag vet bäst ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback