Raggningsknep...

Ja efter en hel dag full av flört så har jag tänkt på hur den bästa raggningsrepliken låter.

Okey det här har ju med att göra från situation och person men jag har hört några riktigt bra och några mindre  bra genom åren... även gett några som man kanske skulle få en käftsmäll av om man inte hade så charmig blick!
Den bästa och den sämsta är ju totalfavoriten -Ska vi ligga? Den är så ogenerad, dålig, rak på sak, hakramlandes och helt underbar... inte förklädd i några fina ord utan bara rak på sak! I LOVE IT!!! men denna måste man verkligen vara självsäker för att kunna använda och vara medveten om att det kan komma en handflata flygandes i luften...
dock har den varit ett givande koncept för mig.

Sen kommer dom där menlösa, -brukar du vara här?, -åh du ser ut som en ängel, - du är vackrast på hela stället, -du är för vacker för att vara sann, - e du singel?.... nä dom är lama, tråkiga och helt fantasilösa!!!!

nä nu kommer några av mina favvisar:

- jag slår vad om att jag kan få dig att kyssa mig innan den här flaskan är slut ( en liter renat )
- fy vad du ser bithig ut... å jag älskar bitchar!! (kan dock leda till en öl över huvudet)
- vad säger du om att följa med mig hem för helt djuriskt sex hela natten, å jag lovar, jag ger mig inte innan du har fått 5 orgasmer... å jag är envis. ( visst du kommer kanske både få sex och en jävla träningsvärk )
- jag är en gud i sängen och jag har referenser om du vill ringa.... vill du ha bevis?
- har du seglat på dom sju haven? vi kan börja i min vattensäng!
- jag har en massa leksaker hemma... vill du leka med mig? ( denna dock inte på för stor ålderskillnad )
- jag är ingen man är otrogen med... jag kommer ge dig rivmärken både här och där ;)
- min morgonrock skulle nog inte funka på dig i morgon... jag gillar naturligt... ( lite tacki men ändå)
- jag sover aldrig över, så jag kommer gå när vi ska sova, så slipper du det där pinsamma med att säga godmorgon och visa hur du igentligen ser ut.. (funkar bäst på väldigt spacklade tjejer)
- jag åker till thailand i morgon å har en biljett över. dock är kravet att du sover över hos mig.

Det är några som kanske går hem... men som sagt... taktkänsla är ett måste och vissa så måste du vara såååå egotrippad för att klara av.. eller dyngrak....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback