SÅ JÄVLA TRÖTT PÅ ATT BLI RÖVKNULLAD!!


Va fan e det för fel på folk????
varför ska dom alltid utnyttja och störa hyggliga människor?

Nu börjar jag bli rätt så trött på kärringar som inte kan hålla sig till sina egna liv utan dom har någon härlig fetisch över att förstöra andras liv oxå!!
Jag menar, visst jag är van att bli rövknullad av tjejer genom att dom utnyttjar mig på det ena eller andra sättet eller att dom bara leker med mig... visst jag får skylla mig själv för att jag e sååååå jävla blåögd och tror gott om människor..... men när det kommer till jobb så blir jag rent utav förbannad så jag skulle vilja slå någon på käften!
Nu är jag i en bransch med mycket manliga kollegor och jag har insett att dom är värre än syjuntekärringar när det kommer till snack!!!
Men att smutskasta mig och skylla andras brister på mig, då har dom gått över gränsen!

Jag har alltid sagt att andras brister inte är något som någon annan kommer få lida för...
exempelvis som om ett ex är otrogen så går jag inte in i nästa förhållande och misstror den nya om att hon skulle göra samma sak.....
Men nu börjar jag känna att det är ohållbart!!!

Så jag kommer här efter misstro människor fram tills dom visar att man kan lita på dom och sen så kommer jag kunna vara mig själv, både i privatlivet och inom jobbet....

är såååå jävla trött på det där släktet som kallas människor!!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback