Våga vägra allafuckinghjärtansdagen!

Varför ska man fira en dag som denna? Visst jag e en bitter singel men ändå...
jag behöver inte ha en speciell dag för att vara gullig mot sin partner eller skicka blommor..
jag gör sånt oavsett vilken dag på året det är!!
det behöver jag inte ha ett hälsningskort för att behöva göra...
men men, jag vet inte ens varför jag blir så irriterad över denna dag... men jag blir nog det bara för att jag inte
har någon som är värd att ödsla den energin eller lusten på.....

Fast när jag tänker efter så kommer det nog ta en bra stund för mig att hitta någon som kommer över alla mina krav som jag har på den näste som kanske kommer in i mitt liv å får ta del av min själ....
Eller är det för mycket krav jag har?

Det enda jag kräver är ju bara att denne skall vara snäll, omtänksam, ärlig, trogen, charmig, lite smågalen, snygg, gosig, kramig, rak, öppen, utåtriktad, genuin, romantisk,....
Sen ska denne ju självklart ha jobb, körkort, bil, en stadig ekonomi, inte vara kattallergiker, en ordnad vardag, gärna en härlig dialekt, vill ha barn, vara hemmakär, är trött på festarlivet, känna att dom kan lita på en, inte för svartsjuk, bra i sängen;), gärna öppen för roliga upptåg, helst inte vegetarian, älska att resa, gilla att arbeta, vill satsa på en framtid, inte vara dramaqueen, aldrig få för sig att ljuga, gilla mig även på mina dåliga dagar......

det är väl inte för mycket att begära?????
Eller är det för mycket att begära????

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback