Vanliga vardagen....

Dagen började med att man vaknar sån baksmälla så det finns inte!
kanske har å göra med att man tog ett par glas vin med en kompis men
inte okey!! det är bara att inse, jag är inte van vid alkohol längre...
fast kul hade vi.....
Gick igenom gamla minnen när vi jobbade,festade, bodde ihop.... helt galet!

Sen var det bara iväg å hämta upp mitt efterlängtade REK-brev, sen träna...
dock gick det inte så bra för jag hade råkat dra ner fel spellista och att träna till
Winnerbäck är ingen höjdare!! hårdrock eller scooter skall det vara i öronen!!!

Men men... jag ska till gymmet i morgon bitti efter jobbet igen så jag får väl sitta inatt å
fixa den rätta musiken..

Sen var det vidare till centrum för att shoppa lite småsaker.. hade ju inte planerat att shoppa loss
så mycket som jag gjorde!! Men det e väl sånt som händer när biträdet e snygg och väldigt trevlig ;)
så självklart var det värt varenda krona ;)

Sen kom det upp en väldigt viktig fråga eftersom det tydligen var lammköttets afton igår!!
Jag blev helt bombarderad av unga tjejer på en annan sida jag har... tillochmed unga killar fick för sig
att slänga iväg en massa komplimanger... visst jag älskar komplimanger men ändå...

Så frågan är nu, hur ungt är för ungt? eller hur gammalt är för gammalt?
Jag tror jag måste se det så att åldern är bara en siffra dock, det har med personen att göra.
Eller ska man fixa sig en liten ung älskarinna? ;)
Det e ju helt super! jag menar, jag är ju alldeles för kräsen för mitt egna bästa när det kommer till
flickvänner...
En liten tjej som man kan lära upp så hon blir en perfekt älskarinna.. hahahaha... jo det där lät som en
plan måste jag villigt erkänna ;)
Om inte annat tills den där kvinnan som tar mig med storm kommer in i mitt liv ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback