Here we go again!!

Eftersom jag inte är känd för att ha ett lugnt och stillasittande liv så var det väl inte konstigt att vännerna bara suckar åt mig och bara sjunger ikapp... -nu var det daxs igen!
Men den här gången var det inte jag som började utan det började med att en vän tar och gör något urbotat dumt och skickar sms till fel tjej vid fel tillfälle... från min mobil!!
AJ AJ! säger jag bara! fast det är nog en annan story än den jag tänkte skriva av mig om.. så den stoppar vi in under censurerat och inte bryr oss om att skriva något om...

Min dröm är tillbaka.. eller rättare sagt, vi har kontakt igen!
många säger, -snälla det där kommer bara såra dig. Vissa säger, -kör på!!!

Jag vet bara att jag inte har släppt henne på 7 år och jag kan säga att jag nog aldrig kommer kunna sluta älska henne... Men det vet alla mina vänner och dom jag har i min närvaro....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback