Om Mona Sahlin vinner valet så flyttar jag till Danmark!!



Det första jag undrar när jag ser den här bilden är... Vart är svenssonsvenskarna då????

Visst jag vet att Mona Muslim har en väldigt lätt syn på invandring och att vi ska ta in allt och alla utan att kolla vad de har i sina straffregister och vad dom har gjort sig skyldiga till... Men kom igen Mona!! Det finns faktiskt blonda svenskar kvar i detta land och hur tänker hon genom att posera på denna bild???

Jag har inga problem med att ta in flyktningar som behöver hjälpen men att bara släppa sveriges gränser och ta in allt och alla bara för att dom råkar sätta sin fot i sverige?

Tycker faktiskt att hon skall ta en ny bild men denna gång med uteliggare... Jag jobbar med uteliggare varje dag och jag kan säga att 99 fall av 100 så heter dom svensson och är blonda. Ska vi inte ta hand om vårt folk innan vi kan hjälpa andra? Hur kommer det sig att invandrare får lägenhet så fort dom säger hej här medans vi hittar svenskar på gatorna eller trappuppgångarna som försöker få någon timmas sömn i värmen innan dom blir bortkörda av polis eller vakter?



Nä du Mona Muslim, när du ändå håller på så kan du väl ge dom här tre killarna med afikanskt ursprung som har haft en våldtäktsresa i Danmark och sen flytt till sverige för dom som alla andra har väl hört att dom är välkomna i sverige. Våldta kvinnor i Danmark och inte ta chansen att bli utvisade så då slänger dom sig över till sverige.. smart drag!



Eller så kan du ta det här lilla charmtrollet under dina vingar Mona...
Vi flesta känner igen honom och ja, det är han som misshandlade en kvinna i Landskrona så att hon senare avled. Det mest hemska med den här karl är att advokaten överklagar för att han vill få en friande dom! Men tyvärr så får man bara 1 år och tio månader genom en sån handling... Men det har vi oxå att tacka politikerna för!
När ska vi höja straffskalan???? 1 år för att ta livet av en människa... hmmm... denna kille kommer från libanon och där lovar jag, då hade vi pratat om helt andra straff!! men nä Mona, ta du in fler såna här så ska du se vilket underbart sverige du får!

Jag vet dock att svenskar oxå gör hemska saker och jag vill att även dom skall få högre straff, inget snack om saken men när till och med media mörkar om vilket ursprung gärningsmän kommer ifrån och svenska polisen är rädda för att ta verkliga uppgifter av ögonvittnen så som hudfärg då är det något som är fel..

Så nä Mona Sahlin, om du får makten genom att du fiskar röster så som du gör så kommer jag flytta.. tror många håller med mig, tyvärr tror jag inte det är så många som vågar säga sin åsikt dock... Men såna e vi svenskar... men inte fan vill jag att du mona muslim skall vara min röst iallafall!

Permalink Allmänt Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Ingela

Heja Reinfeldt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback