Utskällning av 3 gick ju sådär !!

Jag köpte ny telefon för typ 3 månader sen men jag har nog bara haft den i fickan ca 2 veckor, resten av tiden har den varit på lagning.. lagom kul måste jag säga...
Det mest komiska är att mikrofonen inte fungerar och det känns ju rätt så grundläggande för att man ska ha nytta av en lur. Men när jag fick tillbaka den för tredje gången idag så höll jag på att få en knäpp! Varje gång har jag sagt vad som är trasigt men då har ju dom inkompetenta människorna på "verkstaden" uppdaterat mjukvaran! då börjar man undra om dom verkligen är kompetenta för sitt yrke.....

Så när jag är på väg till butiken med en bra plan med mycket dumförklarande fakta så möts jag av en väldigt trevlig tjej i butiken som bara skiner upp när jag kommer. Hon frågade med en gång om telefonen funkar och hur det är med mig. Eftersom jag snabbt påminner mig själv om att det faktiskt inte är hon som lagar telefoner ( även om denna snygga, välklädda, manikyrförsedda, charmiga tjej hade gjort ett bättre jobb) så la jag bara på min vanliga charm och förklarade läget... än en gång.. för det är hon som har jobbat varje gång jag kommer in med telefonen..

min planerade utskällning slutar med att hon säger att jag har förgyllt hennes dag och jag är hennes favoritkund... Att jag alltid kommer in med ett leende även om jag e fly förbannad gör hennes dag... hmmm..... ska man se detta som att jag suger på att ge utskällningar eller att jag e otroligt charmerande person? ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback