Ankdamm.. jo tack!

Än en gång inser man hur liten den här världen är som man lever i.
Man kan inte göra något eller träffa någon utan att det kommer ut till allt och alla.
Detta kanske har med en kombination av nyfikenhet och efterhångelsnack men jag blir mest
intresserad av hur kul det är att luska i andras liv... och hur mitt liv kommer på tal!!

men men det är väl bara att inse att man inte kan hålla något för sig själv för jag lovar, alla är fan buksvågrar med alla och det känns ju lagom kul...
Speciellt när jag själv har tagit avstånd från den där världen och vissa människor..... varför kan jag inte bara få försvinna?

Fördelen är väl att om man skulle tappa minnet så e det bara att gå ut en sväng på krogen sen är man uppdaterad om vilka som strular med vilka, vem som har varit otrogen med vem och vilka som dejtar utan att det blir något...
om detta nu är en fördel...

Nä men istället för att gå runt och luska om människor så kan man ju göra det enkelt för sig själv.. fråga den som man är nyfiken på... jag lovar, jag svarar... om det inte är för personligt... men sånt får man ju reda på på omvägar istället! å det måste ju vara sanningen juh! suck säger jag bara för alla buksvågrar och kollektivhångel!

BTW... om jag nu skulle få för mig något avancerat så som få ett förhållande, konvertera till islam, gå i kloster, bli självmordsbombare, ha sex med Petra Mede eller något annat intressant så uppdaterar jag mig via fejjan.. så slipper ni undra och fråga närståenden till mig... tack för idag...

Permalink Allmänt Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: sandie

hahahahahaha.....

bästa!

Postat av: nettan

hehe.. det e ju verkligen verkligheten ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback