Anti midsommar..

Eftersom jag inte är ett så stort fan av grodhoppande, sill, å midsommarstångar så bojkottade jag midsommar i år. brukar dock oftast försöka undvika detta årliga fenomen med fylla, ångest, prestationsångest och planerande utöver normalitet.
Så jag och vännen slängde oss i bilen å rymde från sverige till danmark..
Visst, öl och snaps finns där oxå men det är ju som vilken helg som helst där nere.

Visst blev även denna resa helt underbar med skrattattacker, polisjakt, öldrickande och lite annat smått å gott..
Måste ju villigt erkänna att jag älskar mina små spontanresor eftersom dom alltid spårar ur fast på ett väldigt underhållande sätt...

Men nu sitter man på E4 norrgående med datorn i knät å en öl i handen bara för att få bort den där grämande huvudvärken som tydligen ville infinna sig när man har varit ute på stan.. det är ett bra botemedel och alla som säger något annat har aldrig provat!
Fast nu blir det hem till stockholm igen för att återgå till vardagen.
Rätt så skönt faktiskt för idag finns inga förpliktelser så jag ser fram mot en helkväll med ansiktsmask, spabehandling och ett bubblande bad.. bara skämma bort mig själv.....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback