Det var en gång....

Det var en gång en person som gjorde mig så lycklig och jag ville verkligen tillbringa resten av mitt liv med henne.
Sakta men säkert så ändrades denna bild och det blev en mardröm fast tyvärr var det min vardag.
Att alltid ha panik för att komma hem från jobbet för att man vet att det aldrig skulle kunna lyckas att inte hamna i ett bråk.
Efter mycket om och men och drama så tog det slut, självklart inte på ett bra sätt utan att det var helt galet!
Att lämna ett förhållande genom att flytta ut ur lägenheten medan jag var på jobbet kallar jag bara en sak.. drama!!

Men men... det har tagit mig ett halvår att komma på fötter igen och komma tillbaka till mig själv igen, den glada, positiva person som jag är... men nu är jag där....

Fast idag fick jag det verkliga avslut som jag behövde, det var att jag mötte upp henne och fick de pengar som hon var skyldig mig.. trodde helt seriöst att det aldrig skulle hända för att något jag har lärt mig är att jag inte kan lita på hennes ord.... men idag så fick jag det avslutet som behövdes.....

Det är faktiskt lite tråkigt men ibland ser jag tillbaka på det vi hade i början och allt var verkligen så bra!
så synd att en person är kapabel till att spela ett spel och tillåta någon annan bli kär i den där personen som bara var en aktris i något spel....

Men nu är det över och jag känner mig helt hel!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback