underbara sommar..

Nu är äntligen sommaren här och allt där till...
Idag hade jag en underbar dag med sovmorgon och sen upp för att dricka en kaffe på uteplatsen.
Sen slängde jag mig på Mcn för att ta en tripp till Uppsala och sen vidare till skärgården för en fika.
Vilken underbar känsla det är att åka runt och bara njuta av vädret och vägen.

Sen fick jag en känsla av att jag verkligen njuter av livet.

Jag har allt jag kan önska mig och jag verkligen trivs. Visst det är en liten detalj som fattas och det är kärleken men den kommer när den kommer. Något jag verkligen vet är att jag har raderat alla dom som har tagit energi av mig och har fått mig att känna mig som en sämre människa.
Så nu lever jag för dagen och bara tar hand om mig själv.

Så nu ser jag fram med många lediga dagar med friheten och vännerna.
Många resor har jag redan inplanerat så jag kommer nog ha en hel del att göra tror jag men jäklar va skönt det kommer bli!!
Det här kommer bli min sommar....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback