vaktad.....

Hur kommer det sig att folk vill andra människor illa?
Speciellt när det kommer till deras yrkesval....

Ordningsvakter har alltid varit hatade men nu börjar det gå över gränsen!
att folk lägger upp privat information om dessa vakter och även deras familj.
Känns lite obehagligt att det finns telefonnummer, adresser och parterns namn ute på
nätet!
Att inte folk inser att vakter försöker göra sitt jobb och ta tag i drägg och olagligheter!

Visst man inser väldigt snabbt att det är små klotteridioter som har gjort denna sida men varför har dom gjort det?
Jo, för att dom har åkt dit när dom står och förstår statlig egendom med fula små taggningar!

Visst jag vet att inte alla vakter är exemplariska men detta är något som vi vakter och poliser försöker få bort. vi vill inte heller ha rötägg till kollegor som sätter oss andra i skiten. Vi gör allt att få bort dom vakter som använder sig av övervåld och hot... det är inget dom bra vakterna står för..
och jag lovar er, det finns väldigt bra vakter!!
Som dom på mitt företag, där finns ingen som skulle ta till övervåld eller tro att dom är förmer än någon annan bara för att vi går under polisen.. vi gör vårat jobb och tar fast tjuvar eller folk som gör andra människor illa... men aldrig blir det något övervåld eller dylikt!!

Så det är hemskt att det är slöddret och dom som inte håller sig till lagen som kan göra sådana hemsidor och smutskasta vettiga människor! fy fan säger jag bara!!
Hoppas att CSG står där nästa gång dom får för sig att ta fram sprayfärgen och griper dom... såna som kostar  staten mer än mycket annat jag har pratat om!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback