Inre panik!

Jag har hört att om man går ut i tre led med sina vänner så har alla en gemensam nämnare och om inte jag minns helt fel så gäller det alla på jordklotet.. visst jag kan ha fel men ni förstår tänket!
Men i mitt fall så hittar man folk i vänners kompisars vänlistor på underbara fejjan som man kanske inte alls vill ha och göra med. Jag lovar, helt plötsligt är ex vänner med ex, idioter vänner med bra folk och ja, jag bara raderar vänner efter vänner för jag har insett att det inte är någon tävling om vem som har mest.....
Men ändå så lyckas  man inte komma undan!!

Visst man inser att man lever i en väldigt inavlad liten värld som kallas flatvärlden (kanske inte inavel, men om det hade gått så lovar jag att alla hade varit släkt med alla).
Men när man verkligen vill radera någon och aldrig mer behöva träffa på denna så inser man snabbt när man går in på någon väns sida att risken är överhängande att man träffar på dom redan nästa utekväll... suck säger jag bara... det finns ju bara en lösning på detta... att inte gå ut!!!

Sen har jag insett att jag kanske gjorde bort mig lite på jobbet idag, fick gripa några riktigt uppkäftiga tjejer och en av dom visade sig vara expert på att provocera!!! och även om jag brukar vara rätt så lugn så fick hon mig riktigt förbannad!
å nej, jag kan ju aldrig vara tyst i dom lägena så jag sjönk till deras nivå och ifrågasatte både det ena och det tredje... men det var inte det värsta... Jag tror att en viss person kommer få höra om mitt lilla utbrott... UPSSSS!!
men men.. alla kan inte ha en bra dag på jobbet.....

men tillbaka till mindre välkomna personer... tack och lov så har jag tröttnat på att gå ut och jag har även tröttnat på gayvärlden så jag kanske slipper träffa på dom där som jag en gång har tagit bort från min vänlista... av olika anledningar som sagt men anledning har det funnits... dom kan få leka inavel på egen hand.....

Nä nu vill jag bara ligga i en viss persons famn och bara glömma den här dagen!! fy fan rent ut sagt.... den började bra men slutade mindre bra.. både grinig och arg.. och ja, allmänt irriterad över dagen... suck helt enkelt.. det gör ju inte saken bättre att jag kommer ha en konstant saknadskänsla över en fin person i flera flera dagar!!!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback