Överanalyserar?

Vi tjejer är rätt så bra att analysera allt vi hör och ser och jag är inte sämre än alla andra..
Så jag analyserar allt till sista molekyl och försöker få ihop det men det blir sällan som man har trott.. men där har jag något som vi kallar magkänsla och den har inte haft fel många gånger här i livet...
Men att jag får en känsla och sen analyserar brukar vara en bra kombination faktiskt..
Läsa mellan raderna och analysera varje mening och handling är jag riktigt bra på...
Tror att detta har fått mig förberedd på många saker och man har redan arbetat ut en plan hur man skall handskas med problemet när det väl kommer upp till ytan.

Varför jag skriver om detta just nu är att jag har fått en magkänsla och jag hoppas verkligen att detta är en av de få gånger som den har fel... men ändock har jag börjat analyserat mellan, på och under raderna... eller raderna som inte finns även... skulle säga att jag är en expert på det här.. men den här gången hoppas jag att jag har fel...

Men jag avvaktar helt enkelt, för om jag skulle ställa frågan så skulle jag få ett svar. Det är något jag har lärt mig, ställ inte frågan när du inte vill ha svaret.. så jag avvaktar och ser vad som kommer upp till ytan istället....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback