Personlig utveckling?

Nu har jag överträffat mig själv dom senaste dagarna måste jag säga!

Jag som person brukar vara sån som sover in till det sista för att sen stressa upp för att springa till jobbet!
Men dom senaste dagarna har jag fått en vändning genom att jag har fått lära mig lite nya saker.
Jag var uppe vid 7 i morse bara för att lära mig allt när det kommer till min MC.
Kollegan kom hem till mig för att peka och lära mig allt om denna lilla maskin och även gav mig en massa beröm över att jag redan har lyckats byta allt från handtag till blinkers....
Visst jag är en rätt så händig person när det kommer till renovering av hem och grejer men något jag alltid har hållt mig ifrån är maskiner och el... Elen har sin logiska förklaring och det är att jag får en jäkla smäll av att ens titta på eluttaget.
Maskiner har jag betalat kunniga personer för att meka med men nu har jag insett tjusningen i att få olja på händerna och att lära sig hur man byter allt från tändstift till förgasare....

Så nu har jag även det på min "skalärasiglista" att lära sig meka... där det redan står danskakurs, fallskärm och lite till.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback