säger saknad något?

Ja denna dag har varit som det brukar vara på mitt jobb, antingen lugnt som inget annat eller full fart från början till slut, och idag var det lugnt.
Sen har man ju en tendens att se allt och alla på detta underbara jobb.. så även idag...
eller rättare sagt, kollegan såg och frågade om jag kände den där bruden som gick förbi och tittade så förfärligt mycket.. svaret var ja.... Det är ju nästan lite komiskt att man kan ha så rätt om människor ibland... Jag kunde nästan pinpointa när dom skulle dyka upp och oj va rätt jag hade....

men nog pratat om det för det är inget jag har analyserat idag....

Det jag däremot har analyserat är vad som menas när man saknar en person...
För visst fan sitter jag här och saknar en sötnöt som är alldeles för långt bort just nu!!
fast å andra sidan så saknar jag henne nästan med en gång efter jag har åkt från hennes underbara sällskap...
Men då vet man iallafall att man får träffa på henne snart igen... men nu kommer det gå flera dagar!
Känner mig nästan som en liten tonåring igen.... hmm.. det var länge sen måste jag säga.... Att man skiner upp så fort det kommer ett gulligt sms eller när det plingar till på msn....
Ja man skulle kunna säga att jag är förtjust ;)

Jag är inte en sån person som brukar sakna personer så där bara men nu gör jag det och det måste väl mena något positivt?
Jag ska nog inte analysera detta för mycket för jag inser att jag bara vill låta det gå och se vad som händer.. inte stressa på något... för sånt har ju en tendens till att mer förstöra än göra någon nytta..
Men jag kan säga att jag inte ens ser mig om efter andra... fast vänta nu!
det har jag nog inte gjort sen jag träffade på denna person...
Nä denna person har något som jag inte har träffat på innan...
det är ingen dramaqueen, golddigger, player eller  ett våp.....
Vacker, smart, charmig, underbar, ärlig, mysig...... å mycket till går in på hennes beskrivning....

Så kort och gott, här sitter man på jobbet å saknar henne och längtar tills nästa vecka när jag  får krama om henne igen!

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback