Ta tag i sig själv kanske?

Nu har mina "skagöralistor" blivit långa och jag känner att jag verkligen måste börja göra något
vettigt av mitt liv. Visst jag älskar det som det är nu men jag behöver utvecklas!
Så nu håller jag tummarna för att jag kommer in på de två utbildningarna som jag har sökt till inför
hösten. En är språk och den huvudsakliga är inom min bransch men för en högre position.
Sen har jag småsaker som jag vill ha gjort och mycket av det har jag redan börjat med men det är
mycket kvar... Jag vill inte vakna upp en dag och inse att jag inte har gjort något i utbildningsväg i livet!

Visst jag ångrar inte att jag inte vidareutbildade mig direkt efter gymnasiet för jag har gjort så mycket under dessa år!
Jag har haft ett riktigt roligt liv och jag ångrar inte många dagar av dom.
Visst jag lär mig nya saker varje dag för att jag älskar att lära mig! Men det kanske inte syns i mitt CV kanske.

Att lära sig för egen hand är något man alltid har nytta av, nyfikenheten tar över och helt plötsligt kan man lägga golv, meka med motorn, få gräsmattan nysådd, hur historier har utspelat sig och alla dom där småsakerna.

Men nu vill jag ha min vidareutveckling på papper. Kunna söka mig vidare till större utmaningar som jag vet att jag älskar! Jag hoppas verkligen att det blir som jag vill.... Då har ännu en sten i mitt liv blivit lagd på rätt plats.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback