en perfekt dag som slutade nästan illa.....

Äntligen fick jag mitt premiäråk på den nya hojen och jag älskar den!! så jävla underbar!
så nu vet jag vad jag kommer åka hela sommaren.... så om ni ser en rosa hjälm å något som svischar förbi
så ni knappt kan reagera så är det högst troligt jag.....

men efter en bra dag med hojåkning och fika med vänner så skulle man svida om för att gå till jobbet...
jobbet ja... jo jag hade en dålig magkänsla över det hela dagen och jag fick det bekräftat..... tyvärr....
Visst den började bra eftersom hon kom! eller rättare sagt, hon sprang in för att bara ge mig numret och det var ju väldigt uppskattat måste jag säga ;)
men sen så bröt helvetet ut!!!

En för berusad kille som jag sprang på inser jag att jag måste ta ut... fast på något sätt så kändes det som att nu barkar det åt helvete!
när vi var 2 meter från dörren så fick han in en helt underbart klockren träff på mig eftersom han utan några undantag inte ville gå ut.... som tur var så var dom underbara kollegorna snabbt på plats för att visa att han visst skulle gå ut... men inte nog med det.... hela detta slutade i ett kaos med bråk med 3 män som skulle lägga siig i genom att spänna musklerna och slå vakterna..... så visst efter lite smällar och inslängning i väggen så är man lite mör men det hade kunnat sluta riktigt illa... så jävla glad över kollegorna som man verkligen har backning av....

så nu blir det till att ställa sig i duschen å tycka lite synd om sig själv för revben och blåmärken... men det har väl ingen dött av eller?

så nu säger jag check på denna dag och ser fram mot morgondagen när jag ska fortsätta hjälpa "älsklingen" med renovering av hennes nya affär.... å jag lovar, den kommer bli helt underbar när det är klart!!!

over and out....

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback