Agendan som börjar fyllas

Den här veckan har inte varit som alla andra...
För det första så är jag inte en morgonmänniska men jag har lyckats komma upp varje morgon halv 6... fast för att bli människa så krävdes både red bull och kaffe.... så ca vid 11 var man som vanligt igen... men jag får väl se det så att det bara är en vecka kvar tills mina vanliga tider kommer igen....
Men utbildning är kul.. eller rättare sagt, jag gillar att lära mig nya saker och efter den här utbildningen så bär det av till Boden!!!
Ska bli intressant med den utbildningen som är där uppe och det ger så mycket möjligheter till mycket bättre jobb!! och bättre lön ;)

Men nu ser jag en vecka till framför mig med utbildning på dagarna och högskoleböckerna på kvällarna... sen kommer jag ta en välförtjänt semester!!

Sen angående det jag har skrivit innan om operationen... Resultatet är enastående och jag bara älskar det!!!
Det var nog en av dom bästa impulshandlingar som jag har fått för mig!

Nä nu blir det att slänga sig i boken "kidnappad hjärna".. låter som en dålig däckare men det handlar mer om psykologiska inkorrekta beteenden... btw... jag har insett att alla har en liten psykopat inom sig.... bara så ni vet ;) 

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback