Alli

Jaghar alltid varit den som försöker hålla koll på min vikt och ibland försker jag ta till tabletter så dom där extrakilona försvinner fortare än bara genom träning. Så visst jag har provat väldigt många olika preparat men när jag läste om Alli fick jag rysningar!
Detta preparat ger såna biverkningar så man blir mörkrädd.....

Förstår inte att dessa tabletter säljs som smör i solsken just nu i sverige!! då kan jag lätt dra sambandet över att Lambi måste få sig ett väldigt uppsving i försäljning.....
Vem vill frivilligt ta tabletter som gör att du kanske råkar ut om en olycka även om du bara hostar till??

Nä detta preparat är inget jag skulle ta in i min kropp för biverkningarna är ju hysteriskt hemska!

Det finns så mycket andra bra saker att ta till även om träning är det bästa alternativet... så gå inte på denna reklamfluga för jag lovar, du kommer ångra dig när du väl hostar till på mötet eller i skolan.

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback