ännu en dag av perfektion

Så där ja... nu börjar det verkligen gå åt rätt håll.....

Det är det dom säger att en kvinna kan shoppa till sig lycka och jag lovar jag och vännen shoppade oss in i himmelriket idag!! Även om det var en pärs att ta sig från parkeringen hem eftersom det var så himla mycket påsar som skulle med så lovar jag.... JAG HAR SHOPPAT!!! :)

Helt ny garderob, jo tack!!

Så nu blir det bara att vara hemma och försöka få ordning på allt... eller så bygger jag en ny garderob... jag har inte bestämt mig än :)

Livet börjar verkligen se ljust ut nu.... bort med det gamla och tråkiga och in med det nya.... :)

dagens citat från vännen: Det e tur att jag inte är något i din stil för att då hade du gett mig väldigt dåligt självförtroende....

Tyvärr var det när vi prata om en tjej och jag ansåg att -nä hon har lite för stor näsa och lite för långa naglar.... jag är kräsen? jepp ;)

Permalink Allmänt Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback